MOJA WALKA Z TRĄDZIKIEM

maja 25, 2017


Jeszcze na samym początku bloga pisałam odnośnie tego tematu. Pisałam o produktach które mi pomogły na trądzik. POST
Czy pomogły? Tak, z czystej ładnej cery zrobiło mi się coś strasznego... A zaczęło się od wakacji, od wyjazdu do Włoch. Prawdopodobnie to przez zmianę klimatu, ale sama nie wiem. W sobotę wybieram się na pobranie krwi i później do doktora. Nie mam pojęcia skąd się wziął, przypuszczam tylko, że przez zmianę klimatu. Niedoskonałości u mnie głównie pojawiają sie na brodzie i policzkach. Nigdy nie miałam takich problemów z cerą do dzisiaj... 
Ciągle walczę z trądzikiem i do walki z nim używam produktów marki Ziaja. Poniżej znajdziecie opisy produktów których używam, dajcie znać czy wy tez macie taki problem i czego używacie do walki o lepsza cerę.



1. Ziaja, Oczyszczanie - liście manuka, pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom

Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
- odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum,ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające,zapobiega powstawaniu zaskórników,przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości.

2. Ziaja, Nuno, krem antybakteryjny

Krem antybakteryjny do cery zanieczyszczonej, skłonnej do wyprysków. Zmniejsza wydzielanie sebum, ogranicza rozwój bakterii. Delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka, oczyszcza pory i zapobiega tworzeniu się zaskórników. 
Łagodzi podrażnienia oraz nawilża skórę. Nie zatyka porów.

3. Ziaja Med, żel myjący

Aktywny żel oczyszczający bez kompozycji zapachowej ułatwia eliminację sebum i odblokowuje pory, obniża aktywność gruczołów łojowych, łagodzi zmiany trądzikowe, skutecznie wygładza naskórek, utrzymuje optymalny stopień nawilżenia, przywraca skórze naturalne pH. 

4. Ziaja, maska regenerująca 


Maseczka z glinką brązową (5%) przeznaczona do każdego rodzaju skóry. Uzupełnia niedobór substancji odżywczych - glinka brązowa regenerująca - surowiec naturalny z grupy minerałów ilastych, jest źródłem mikroelementów 

5. Ziaja, trądzik różowaty, krem redukujący

Krem redukujący podrażnienia w kuracji na trądzik różowaty to preparat działający łagodząco i osłaniająco na nadmiernie wrażliwą skórę zarówno z objawami trądziku, jak i do skóry ze zmianami naczyniowymi. Emulsja nawilżająca z wykorzystaniem Eco-certyfikowanych surowców, bez kompozycji zapachowej.Substancje aktywne kremu działają na mechanizm powstawania trądziku różowatego.

Reszta produktów to próbki, które dostałam w sklepie Ziaji, najbardziej podoba mi się krem brązujący, będzie idealny na lato:)!






You Might Also Like

2 komentarze

  1. Na szczęście ja nie miałam problemu z trądzikiem, ale moja przyjaciółka ma i chętnie jej polecę twojego posta :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak czytam tego typu posty to w duchu dziękuję za to, że nigdy nie miałam podobnych problemów :)

    OdpowiedzUsuń