MINI HAUL: MOHITO CROPP SINSAY ROSSMAN NATURA

maja 14, 2016



Heiiii:)

Za oknem szaro i ponuro wiec postanowiłam ze wybiorę się na male zakupki, aby poprawić sobie troche humor bo taka brzydka pogoda wprowadza w melancholijny nastrój..

MOHITO BOTKI Z FRĘDZLAMIKLIK

SINSAY T- SHIRTKLIK

CROPP NASZYJNIKKLIK 

KOBO CORECTOR 101 NUDE - polecam na male zaczerwienienia super sie sprawdza jako korektor  

MOHITO TOREBKAKLIK 

ZIAJA LIŚCIE ZIELONEJ OLIWKI - ponoć bardzo dobrze nawilża i redukuje pory, warto wypróbować:) 

AA HYDRO ALGI RÓŻOWE - krem nawilżająco- koregujacy zobaczymy czy umie zdziałać cuda ok. 

MASECZKA DO WŁOSÓW GLISS KUR - słyszałam duzo pozytywnych opinii na jej temat, wiec pomyślalam, ze wypróbuje, moje włosy są już tak zniszczone ze nie wiem czy to wgl da rade im pomoc, ale zawsze warto sporobowac 

SI GIORGIO ARMANII PRÓBKA - kupiłam próbkę żeby przetestować nowy zapach Armaniego, bo chciałam sobie kupić te perfumy przez internet, ale nie byłam pewna tego zapachu czy nie będzie za mocny i stwierdzam, ze chyba jednak kupie bo zapach mega lekki, przyjemny i kobiecy "czuć włoską robotę". Do torebki taka mała fiolka jak najbardziej się przyda. 

WIBO CZARNY LAKIER DO PAZNOKCI - tak niewiele kosztuje a jak szybko wysycha, wystarczy dwa razy nałożyć na jedna płytkę paznokcia a nie jak po co niektóre lakiery, gdzie trzeba po piec razy nakładać, dość długo się trzyma. 



XOXO









You Might Also Like

8 komentarze

  1. Super rzeczy <3 U mnie pisałaś o wspólnej obserwacji i to super pomysł http://rebelliousmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam chyba tą maseczkę :D.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń