₪ ≡ ▹▸ Photo mix / Co u mnie? ₪ ≡ ◂◃

stycznia 14, 2016

Hei!

Mam teraz trochę więcej czasu na blogowanie. Jestem chora i mogę sobie pozwolić na dłuuugie spędzanie czasu przed komputerem:) Szczerze to nie za bardzo przepadam za uciążliwym bólem gardła, zresztą kto to lubi.. Do poniedziałku muszę sie wykurować bo przede mną ważne testy, awful! Na szczęście jeszcze tylko 4 tygodnie i ferie. Mam już tyle planów... A wy kiedy macie ferie?;) Mix zdjęć to mój pierwszy post z tej serii.Wiem, że niektórych sam tytuł tego posta może trochę zrazić. Photo mix jest chyba najlepszym wyjściem na poznanie bliżej autora bloga. Zapraszam na mieszankę zdjęć prosto z mojego instagrama i galerii telefonu. 







Enjoy:)!


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetne zdjęcia !!
    U mnie ferie zaczynają się dopiero 15 lutego :)
    Życzę dużo zdrówka :)
    Obserwuję
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :* U mnie tak samo, jeszcze 4 tygodnie nauki:(

      Usuń